This CHARMING Man!

Har snart jobbat i två hela veckor. Tycker det känns helt okej ändå. Trivs bra. Kommer upp på morgonen.
Fast idag "lämnade" fyra stycken finnmobil för att testa lyckan under en månads tid på ett annat ställe inom koncernern.

Så vi som är säkert är kvar är Marcus,Evelina,Angelica,Johanna och jag då. Sen vet vi inte riktigt med Alex, Ramona och Malin som skulle bestämma sig imorgon. Om dom gör bra resultat på de andra ställena så får dom fortsätta där om dom vill sen och jag kan tänka mig att dom lär göra det också.
Men jag tycker det känns bra. Om vi bara får in lite positiv energi i gruppen som kommer det gå kanon!


Letar present till älsk också. Tror jag vet vad jag ska köpa men skulle behöva råd från någon. Någon som ställer upp?


Var ett tag sen jag lyssnade på Smiths men såå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0