sälen typ

Hemma nu. Längtar dock tillbaka till folket, backarna,dialekterna, spriten, skratten och allt annat som gjorde veckan kanon.

Fast det kunde slutat redan på vägen upp om jag inte varit så duktig och driftat igonom allt.höhö.

På nyår så lagade karin och Emelie en god middag tills oss andra, överklassen. det var riktigt gott. Den kvällen började vi supa riktigt segt, typ vid 9. hehe. Vilket var väldigt sent då vi de andra dagarna börjat vid 6 typ ( förutom jocke då som mest drack hela tiden).
Men blev en riktigt bra kväll och vid 12 var vi uppe vid tranan och kollade på gubbar som åkte ner för backen med lyktor i händerna.

Dagen efter så bytte vi stuga och det var väl inte så värst roligt men det gick. Vi bytte till stugan jag träffade linda i första gången :D

Emelie,Micke,Sosso,Matte,Phil och Sandra åkte sen hem på fredagen och det blev det riktigt gott om plats i stugan då det bara var jag, linda, karin, gusten och jocke kvar. Åt tex mex buffé på kvällen då som var det godaste jag ätit på den veckan iaf:D haha.

På söndagen bar det av hemmåt. Dock krånglade bilen, orkar inte gå in på detaljer men resan hem tog 10,5 timma.höhö.
När jag kom hem till Linda så fick jag feber och vara sängliggande 2 dygn. skoj...
Har inte ätit bra på 3 dygn nu så måste få i mig något ordentlgt snart.

Ikväll blir det nog OTH då jag saknat det enormt mkt ;) haha.

Nu saknar jag bara min söta Linda en massa men henne träffar jag nog snart igen:)<3

så.



Kommentarer
Postat av: Linda

Miss you to babe! <3

2009-01-07 @ 21:59:02
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0