Homo sweet homo

Hemma igen efter att ha varit hos Linda några dagar.
Varit på två arbetsintervjuer, säljarjobb.
Första intervjun jag skulle gått på var viasat men den blev inställd för att han var magsjuk.
Så drog då in till västerås och åt lite vivaldimat och då ringde dom får ett annat ställe och ville ha mig på intervju på tisdag(idag) så då var det bara att boka in det då. Sedan till intervjuen som var på företaget sgp(?) eller spg eller nå liknande. Det var helt okej tyckte jag med en garantilön på 15 000 och sen 5-12% provision på det.

Idag drog jag in till min andra intervju men det visade sig mer vara en informationsmöte och han pratade på om hur allt fungerade i 2 timmar, hehe. Linda var nästan påväg att missa jobbet pga det:P
Men iaf, det företaget lät bättre än det första med en garantilön på 15 000 och 17% provison på allt man säljer vilket är jäkligt bra.
Får veta på torsdag om första stället är intresserade av mig och det andra stället meddelar mig på fredag.
jaja, får se hur det går.
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska du sälja?

2009-01-27 @ 19:34:44
Postat av: Ellinor

Sv: Haha, den är skön :D

2009-01-29 @ 19:49:29
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0